رویدادها آرشیو خبر ها
ادامـه تمریـنات یوونتتوس

ادامـه تمریـنات یوونتتوس

تیم فوتبال یوونتوس پس از 2 روز استراحت امروز در زمین وینوو تمرینات را زیر نظر آنتونیو کونته پیگیری کرد .

در تمرین امروز ِ یووه بازیکنان ملی پوشی که باید برای بازی ملی کشور خود آماده می شدند حضور نداشتند و کونته با نیمی از بازیکنان خود را تمرین داد .

بر اساس تمرینات یووه و گزارشات کادر پزشکی یوونتوس , استفان لختشتاینر یار سوئیسی یووه هنوز آمادگی خود را برای بازی بدست نیاورده و بر طبق پیش بینی ها مقابل فیورنتینا قادر به همراهی یووه نخواهد بود .

همچنین ایزلا نیز دچار مشکل عضلانی است و او هم نمی تواند برای بازی با فیورنتینا آماده شود . و از سوی دیگر پادویین هم که به دلیل بازی ضعیف مقابل ِ میلان هرگز نتوانستـه رضایت آنتونیو کونته را جلب کند طبیعتا شانسی برای این بازی نخواهد داشـت .

همچنین مارتین کاسرس که ار ناحیه مینیسک زانو دچار مشکل است کماکان تحت ِ درمان قرار دارد و برای بازی رئال و فیورنتینا در دستـرس نخواهد بود .

بنابراین بر طبق پیش بینی ها باز هم پـل پوگبا در سمت ِ راست ِ یوونتوس استفاده خواهد شد .

در خط حمله یوونتوس نیز میرکو ووچینیچ همجنان ار ناحیه همسترینگ احساس درد می کند و با وجود گذشته 3 هفته از مصدومیت او همچنان شانس کمی برای بازی مقابل فیورنتینا برای میرکو تـصور می شود . و کونته نیز نمی خواهد برای بازی مقابل رئال درمورد او ریـسک کند .

بنابراین از بین جووینکو - یورنته و کوالیارلا یک بازیکن زوج تـوز خواهد بود که گفته می شود شانس حضور یـورنته بیشتر از سایریـن است .

گفتنی است که در تمرین امروز بانـوی پیر پاول ندود نیز از نزدیـک نظاره گر ِ تمرین بود .
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: